Proč zvolit Zápecová Financial
Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví, poradenství, zpracování mezd a automatizací procesů. Spolehněte se na individuální přístup, vysokou profesionalitu a důkladnou znalost aktuálních právních předpisů.
Specializujeme se na
účetnictví pro e-shopy
Díky dlouholetým zkušenostem s účetnictvím pro e‑commerce se orientujeme v různých platformách, na Marketplace a bez problému vyřešíme i nestandardní situace.
Automatizujeme
účetní procesy
Abychom Vám zjednodušili práci a zabránili chybám, využíváme automatizaci a řešení na míru. Za pomoci umělé inteligence a integrací můstků Vám na míru zajistíme co nejefektivnější zpracování účetních dokladů. Jsme specialisté na účetní software POHODA. Pro naše klienty zprostředkováváme na míru naprogramování můstků pro zahraniční banky a systémy, které propojení s Pohodou běžně neumožňují
Vedeme účetnictví
v cloudu
Veškeré Vaše doklady a smlouvy jsou vedeny v online složce, do které máte kdykoli a odkudkoli přístup. Zároveň je Vaše účetnictví zálohované 24 hodin denně. Všem klientům je umožněno nahlížení do jejich účetnictví pomocí vzdáleného přístupu.
Účetní na telefonu
U nás vždy komunikujete s přiřazenou účetní, která má Vaše účetnictví na starosti a ví co se ve Vaší firmě děje. Na svou účetní máte telefon, na kterém ji vždy zastihnete.
Nahlížení do účetnictví a reporty
Přehled o Vašem účetnictví je pro růst podnikání nutností. Proto naši účetní každý měsíc zasílají klientům potřebné reporty, aby měli přehled o aktuálním hospodaření jejich společnosti. Také nabízíme nahlížení do Vašeho účetnictví pomocí vzdáleného přístupu. U nás máte o Vašem účetnictví přehled.
S čím Vám jako účetní kancelář pomůžeme?
Vedení účetnictví a daňové evidence
Postaráme se o kompletní vedení Vašeho účetnictví či daňové evidence.
Online předávání dokladů
Na začátku spolupráce si vyžádáme přístupy do Vašeho fakturačního programu či e-shopu
a faktury si budeme každý měsíc stahovat sami, stejně jako doklady z reklamních systémů. Ostatní přijaté faktury nám jednoduše předáte online přes zabezpečené úložiště a účtenky můžete jednoduše vyfotit svým mobilem, a nahrát do naší aplikace. Starosti o své účetnictví nechte na nás a věnujte se tomu, co Vás baví.
Komunikace s úřady
Po udělené plné moci vás zastoupíme na příslušných úřadech a vyřešíme veškerou komunikaci. Za správnost účetnictví našich klientů ručíme. Proto vždy uzavíráme smlouvu o spolupráci, ve které za účetnictví přebíráme odpovědnost.
Samozřejmostí je také zaručení naprosté mlčenlivosti o vedení účetnictví a loajalita.
Mzdy a personalistika
Zajistíme kompletní zpracování mzdové agendy
Zpracování mezd
V rámci služeb se postaráme o zpracování mezd, přípravy příkazů k úhradě a administrativní agendy s tím spojené. Zpracujeme také měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a Českou správu sociálního zabezpečení a na základě plné moci Vás zastoupíme při jednání s institucemi a úřady. V rámci našich služeb Vám i zajistíme přípravu pracovně právních smluv pro nové zaměstnance.
Nejvyšší standardy pro ochranu citlivých dat
Postaráme se o veškerou agendu a budeme Vás také informovat o změnách v legislativě. To vše
s využitím nejnovějších technologií pro řízení mzdových a HR procesů a splněním nejvyšších standardů pro ochranu citlivých dat.
Poradenské služby
Poradíme online i osobně.
Online poradenství
Spojíme se přes jednoduchý nástroj, který nevyžaduje stahování ani instalaci. V případě zájmu schůzky také nahráváme a ukládáme do Vaší zabezpečené cloudové složky, abyste se k probraným tématům mohli kdykoliv vrátit.
Osobní konzultace
Pokud upřednostňujete osobní setkání, rádi Vás přivítáme u nás v kanceláři v Radotíně. Najdete nás v docházkové vzdálenosti od stanice Praha – Radotín.
Balíček pro začínající podnikatele:
Obsahuje: 3h konzultace, které můžete uplatnit do jednoho roku. Konzultace můžou být formou osobní či online schůzky, nebo e-mailem.
Balíček pro FO neplátce DPH
Obsahuje: 3h konzultace v průběhu roku + DPFO + přehledy pro pojišťovny.
Výkazy Intrastat
S námi o Intrastatu ani nevíte
Intrastat je evidence importu a exportu zboží mezi zeměmi Evropské unie. Jeho hlášení Celní správě podává každá firma, která překročí státem stanovený limit (12 mil. Kč). Výkazy Intrastat za Vás bez chyb zpracujeme a včas podáme na příslušný celní úřad.
Registrace k daním
Kompletní správa daňové registrace
Registraci k daním vyřídíme včetně komunikace s příslušnými úřady.
Automatizace účetních procesů
Automatizace na míru Vašim potřebám
Zaměřujeme se na automatizaci účetních procesů klientům na míru. Projdeme s Vámi Vaše procesy, jak to u vás funguje, a vymyslíme, co vše lze zautomatizovat. U klientů, kteří využívají zahraniční nástroje, které nenabízí importy do českých účetních programů zajišťujeme od programátorů můstky na míru.
Prodej přes Amazon
Účtujeme společnosti prodávající na online tržištích jako je Amazon, Allegro a další
Nabízíme těmto klientům jak kompletní zpracování účetnictví, tak odborné poradenství v této problematice. Pokud využíváte u Amazonu FBA službu, pohlídáme DPH v rámci přemístění zboží mezi sklady v rámci EU a postaráme se o komunikaci s tím spojenou. Zprostředkováváme také můstky mezi Amazonem a účetním programem.
Zjistěte více o vašem externím účetním oddělením.
- Automatizujeme účetní procesy
- Účetnictví vedeme v cloudu
- Specializujeme se na účetnictví pro e-commerce
Přečtěte si názory spokojených zákazníků
Naším webem to nekončí. Sledujte nás na sociálních sítích.
Pravidelně sdílíme obsah ze zákulisí naší firmy. Těšte se nejen na novinky z našich kanceláří, konferencí a dalších offline akcí, ale hlavně na cenné tipy pro Vaše online podnikání.