Služby - Zápecová Financial

Služby

Proč zvolit Zápecová Financial

Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví, poradenství, zpracování mezd a automatizací procesů. Spolehněte se na individuální přístup, vysokou profesionalitu a důkladnou znalost aktuálních právních předpisů.
2

Specializujeme se na
účetnictví pro e-shopy

Díky dlouholetým zkušenostem s účetnictvím pro e‑commerce se orientujeme v různých platformách, na Marketplace a bez problému vyřešíme i nestandardní situace.

3

Automatizujeme
účetní procesy

Abychom Vám zjednodušili práci a zabránili chybám, využíváme automatizaci a řešení na míru. Za pomoci umělé inteligence a integrací můstků Vám na míru zajistíme co nejefektivnější zpracování účetních dokladů. Jsme specialisté na účetní software POHODA. Pro naše klienty zprostředkováváme na míru naprogramování můstků pro zahraniční banky a systémy, které propojení s Pohodou běžně neumožňují

4

Vedeme účetnictví
v cloudu

Veškeré Vaše doklady a smlouvy jsou vedeny v online složce, do které máte kdykoli a odkudkoli přístup. Zároveň je Vaše účetnictví zálohované 24 hodin denně. Všem klientům je umožněno nahlížení do jejich účetnictví pomocí vzdáleného přístupu.

Text odstavce (8)

Účetní na telefonu

U nás vždy komunikujete s přiřazenou účetní, která má Vaše účetnictví na starosti a ví co se ve Vaší firmě děje. Na svou účetní máte telefon, na kterém ji vždy zastihnete. 

6

Nahlížení do účetnictví a reporty

Přehled o Vašem účetnictví je pro růst podnikání nutností. Proto naši účetní každý měsíc zasílají klientům potřebné reporty, aby měli přehled o aktuálním hospodaření jejich společnosti. Také nabízíme nahlížení do Vašeho účetnictví pomocí vzdáleného přístupu. U nás máte o Vašem účetnictví přehled.

S čím Vám jako účetní kancelář pomůžeme?

Vedení účetnictví a daňové evidence

Postaráme se o kompletní vedení Vašeho účetnictví či daňové evidence.

Online předávání dokladů
Na začátku spolupráce si vyžádáme přístupy do Vašeho fakturačního programu či e-shopu
a faktury si budeme každý měsíc stahovat sami, stejně jako doklady z reklamních systémů. Ostatní přijaté faktury nám jednoduše předáte online přes zabezpečené úložiště a účtenky můžete jednoduše vyfotit svým mobilem, a nahrát do naší aplikace. Starosti o své účetnictví nechte na nás a věnujte se tomu, co Vás baví.

Komunikace s úřady
Po udělené plné moci vás zastoupíme na příslušných úřadech a vyřešíme veškerou komunikaci. Za správnost účetnictví našich klientů ručíme. Proto vždy uzavíráme smlouvu o spolupráci, ve které za účetnictví přebíráme odpovědnost. Samozřejmostí je také zaručení naprosté mlčenlivosti o vedení účetnictví a loajalita.

Mzdy a personalistika

Zajistíme kompletní zpracování mzdové agendy

Zpracování mezd
V rámci služeb se postaráme o zpracování mezd, přípravy příkazů k úhradě a administrativní agendy s tím spojené. Zpracujeme také měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a Českou správu sociálního zabezpečení a na základě plné moci Vás zastoupíme při jednání s institucemi a úřady. V rámci našich služeb Vám i zajistíme přípravu pracovně právních smluv pro nové zaměstnance.

Nejvyšší standardy pro ochranu citlivých dat
Postaráme se o veškerou agendu a budeme Vás také informovat o změnách v legislativě. To vše
s využitím nejnovějších technologií pro řízení mzdových a HR procesů a splněním nejvyšších standardů pro ochranu citlivých dat.

Poradenské služby

Poradíme online i osobně.

Online poradenství
Spojíme se přes jednoduchý nástroj, který nevyžaduje stahování ani instalaci. V případě zájmu schůzky také nahráváme a ukládáme do Vaší zabezpečené cloudové složky, abyste se k probraným tématům mohli kdykoliv vrátit.

Osobní konzultace
Pokud upřednostňujete osobní setkání, rádi Vás přivítáme u nás v kanceláři v Radotíně. Najdete nás v docházkové vzdálenosti od stanice Praha –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Radotín.

Balíček pro začínající podnikatele:
Obsahuje: 3h konzultace, které můžete uplatnit do jednoho roku. Konzultace můžou být formou osobní či online schůzky, nebo e-mailem.

Balíček pro FO neplátce DPH
Obsahuje: 3h konzultace v průběhu roku + DPFO + přehledy pro pojišťovny.

Výkazy Intrastat

S námi o Intrastatu ani nevíte

Intrastat je evidence importu a exportu zboží mezi zeměmi Evropské unie. Jeho hlášení Celní správě podává každá firma, která překročí státem stanovený limit (12 mil. Kč). Výkazy Intrastat za Vás bez chyb zpracujeme a včas podáme na příslušný celní úřad.

Registrace k daním

Kompletní správa daňové registrace

Registraci k daním vyřídíme včetně komunikace s příslušnými úřady.

Automatizace účetních procesů

Automatizace na míru Vašim potřebám

Zaměřujeme se na automatizaci účetních procesů klientům na míru. Projdeme s Vámi Vaše procesy, jak to u vás funguje, a vymyslíme, co vše lze zautomatizovat. U klientů, kteří využívají zahraniční nástroje, které nenabízí importy do českých účetních programů zajišťujeme od programátorů můstky na míru.

Prodej přes Amazon

Účtujeme společnosti prodávající na online tržištích jako je Amazon, Allegro a další

Nabízíme těmto klientům jak kompletní zpracování účetnictví, tak odborné poradenství v této problematice. Pokud využíváte u Amazonu FBA službu, pohlídáme DPH v rámci přemístění zboží mezi sklady v rámci EU a postaráme se o komunikaci s tím spojenou. Zprostředkováváme také můstky mezi Amazonem a účetním programem.

Zapecova-Financial-logo-nove

Zjistěte více o vašem externím účetním oddělením.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Naším webem to nekončí. Sledujte nás na sociálních sítích.

Pravidelně sdílíme obsah ze zákulisí naší firmy. Těšte se nejen na novinky z našich kanceláří, konferencí a dalších offline akcí, ale hlavně na cenné tipy pro Vaše online podnikání.

Zde nás můžete sledovat.

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář