Naše představení
Kdo je Kristýna Zápecová
a jak vznikla její účetní kancelář.
Kristýna Zápecová přinesla do české e-commerce bohaté zkušenosti z mezinárodního prostředí, kde vedla účetnictví švýcarské a slovinské pobočky společnosti FANUC Corporation. Po úspěšném působení ve vedení finančního oddělení agentury Filipesmedia se rozhodla založit vlastní účetní kancelář Zápecová Financial, která dnes pečuje o více než 100 spokojených klientů. Ti oceňují nejen Kristýny odborné znalosti, ale také její osobní přístup a neustálé vzdělávání celého týmu v nejnovějších účetních a daňových předpisech. Díky tomu mají jistotu, že jejich účetnictví je v nejlepších rukou.
Naši klienti
Naši klienti oceňují moderní přístup a inovativní řešení, která přinášíme do jejich interních procesů
Specializujeme se nejen na vlastníky e-shopů, ale také na široké spektrum podnikatelů, jež hledají efektivní a automatizované možnosti správy svého účetnictví či odborníky na účetnictví v rámci prodeje do zahraničí. Mezi naše klienty patří jak menší živnostníci a podnikatelé, tak velké společnosti, které se mohou pochlubit desítkami let na trhu a desetitisíci dokladů měsíčně. Nabízíme komplexní správu účetnictví na měsíční bázi pro stálé klienty, ale také balíčky konzultací pro ty, kteří potřebují naši podporu pouze občas.
Díky našim znalostem a výsledkům jsme se stali historicky první účetní kanceláří, která je certifikovaným Zlatým Shoptet partnerem.
Jak to chodí v Zápecová Financial:
Moderní přístup k účetnictví
Využíváme nejnovější nástroje a automatizaci, které zjednoduší správu účetnictví nejen pro e-shopaře. Díky našemu pokrokovému přístupu ušetříte čas i starosti, a získáte přehledné a efektivní řešení, které se přizpůsobí vašim potřebám.
Efektivní komunikace
Pro zajištění co nejvyšší efektivity preferujeme online komunikaci, která vám šetří čas. Pokud však dáváte přednost osobním schůzkám, rádi vás uvítáme v našich kancelářích v Radotíně. V rámci běžné účetní agendy budete mít vždy přímý kontakt s vaší osobní účetní, na kterou se můžete kdykoliv obrátit. Flexibilita a individuální přístup jsou u nás samozřejmostí!
Předávání dokladů
Nabízíme moderní a efektivní způsoby předávání dokladů. Stačí je nahrát do zabezpečené složky na našem cloudu, nebo nechat vaše dodavatele zasílat dokumenty přímo na náš sběrný e-mail. Účtenky můžete jednoduše vyfotit přes naši aplikaci, která je automaticky zašle do našeho účetního systému. Preferujete osobní předání? I to pro vás rádi zajistíme! Flexibilita a komfort jsou u nás prioritou.
Garance
Při každé nové spolupráci se postaráme o kompletní převzetí odpovědnosti za vedení vašeho účetnictví, což potvrzujeme uzavřením transparentní smlouvy. Máme také uzavřené pojištění odpovědnosti do výše 2 500 000 Kč.
Zastupování před úřady
Nechte veškerou komunikaci s úřady na nás! Díky plné moci vyřídíme vše potřebné za vás, ať už jde o jednání s institucemi nebo úřady. Ušetřete čas a stres – my se postaráme o bezproblémový průběh.
Poradenství na míru vašim potřebám
Poskytujeme profesionální konzultace v oblasti účetnictví a daní – rychle, srozumitelně a bez zbytečných komplikací. Můžete si vybrat mezi pohodlnou online schůzkou z domova nebo osobním setkáním v naší kanceláři. Společně najdeme ta nejlepší řešení pro vaše podnikání.
Zjistěte více o vašem externím účetním oddělením.
- Automatizujeme účetní procesy
- Účetnictví vedeme v cloudu
- Specializujeme se na účetnictví pro e-commerce
Zápecová family
Zápecová píše
Naším webem to nekončí. Sledujte nás na sociálních sítích.
Pravidelně sdílíme obsah ze zákulisí naší firmy. Těšte se nejen na novinky z našich kanceláří, konferencí a dalších offline akcí, ale hlavně na cenné tipy pro Vaše online podnikání.