Do naší účetní kanceláře Zápecová financial hledáme pečlivou a zodpovědnou asistentku, která má zájem o účetnictví a pomůže nám s administrativou a běžným chodem kanceláře. Pokud máte zájem o obor a automatizace a alespoň základní teoretické znalosti účetnictví, neváhejte a připojte se k našemu týmu!
Co bude Vaší náplní práce:
- Podpora účetních při zpracování účetních podkladů
- Účtování podkladů z Amazonu/Allegra
- Pomoc účetním při nastavování automatizovaných procesů
- Příprava smluv a plných mocí pro klienty
- Evidence a archivace dokumentů, skenování
- Evidence příchozí a odchozí pošty
- Občasné pochůzky na poštu
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně teoretickou znalost účetnictví (základy z kurzu, školy nebo vlastní zájem)
- Zodpovědný a pečlivý přístup
- Samostatnost a organizační schopnosti
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Chuť pracovat na sobě a posouvat se v oboru
Co nabízíme:
- Práci na DPP/DPČ nebo zkrácený úvazek s rozsahem 10-20 hodin týdně
- Odměnu 130 – 180 Kč/hod dle zkušeností
- Příjemné pracovní prostředí a podporující tým
- Možnost získat cennou praxi a zkušenosti
Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis na info@zapecova.cz. Těšíme se na Vaši odpověď.